-
Hakkımızda
-
Yönetim
-
Bütçe ve Akıllı Lojistik Yönetim Sistemi Şube Müdürlüğü
-
Yazı İşleri Şube Müdürlüğü
-
Genel Evrak ve Arşiv Şube Müdürlüğü
-
Koruma ve Güvenlik Şube Müdürlüğü
-
Standardizasyon ve Fiyat Tespit Komisyon Kararları
-
İç Kontrol
-
Kalite
-
Bartın Üniversitesi İhtisaslaşmaya Dönük Proje Teklifleri
-
Hijyen ve Sanitasyon
Alt Birimler
YAZI İŞLERİ ŞUBE MÜDÜRLÜĞÜ
BÜTÇE VE AKILLI LOJİSTİK YÖNETİM SİSTEMİ ŞUBE MÜDÜRLÜĞÜ
Dayanıklı Taşınır ve Tüketim Malzemelerine yönelik gerçekçi ihtiyaçların belirlenmesi, stok kontrolünün yapılarak ihtiyaçların mümkün olan en kısa sürede temininin sağlanması, girdi-çıktı analizlerinin yapılması, atıl durumda bulunan kaynakların hizmete kazandırılması, gereksiz ve aşırı harcamaların azaltılması, bütçenin en optimal şekilde planlanarak etkin, ekonomik ve verimli kullanılması, insan, enerji, hammadde ve malzeme gibi bileşenlerin ulaşılabilirliğinin ve tasarrufunun sağlanması vb. işlemlerin yürütülmesi amacıyla Üniversitemiz Yönetim Kurulunun 14.07.2021 tarihli ve 2021/14-23 sayılı kararı ile Genel Sekreterlik bünyesinde “Bütçe ve Akıllı Lojistik Yönetim Sistemi Şube Müdürlüğü” kurulmuştur.
KORUMA VE GÜVENLİK ŞUBE MÜDÜRLÜĞÜ
4857 sayılı İş Kanunu ile 5188 sayılı Özel Güvenlik Kanunu’na uygun bir şekilde üniversitemiz mensuplarının günlük çalışma süreleri boyunca can ve mal güvenliğinin sağlanması, çalışanların, öğrencilerin ve ziyaretçilerin konulan kurallara uymalarının sağlanması ve üniversiteye ait yerleşkeler bina, bahçe ve alanlar ile her türlü taşıt, malzeme ve ekipmanın kesintisiz korunmasının ve güvenliğinin sağlanması vb. işlemlerin yürütülmesi amacıyla Üniversitemiz Yönetim Kurulunun 14.07.2021 tarihli ve 2021/14-23 sayılı kararı ile Genel Sekreterlik bünyesinde “Koruma ve Güvenlik Şube Müdürlüğü” kurulmuştur.
GENEL EVRAK VE ARŞİV ŞUBE MÜDÜRLÜĞÜ