
-
Hakkımızda
-
Yönetim
-
Bütçe ve Akıllı Lojistik Yönetim Sistemi Şube Müdürlüğü
-
Yazı İşleri Şube Müdürlüğü
-
Genel Evrak ve Arşiv Şube Müdürlüğü
-
Koruma ve Güvenlik Şube Müdürlüğü
-
Standardizasyon ve Fiyat Tespit Komisyon Kararları
-
İç Kontrol
-
Kalite
-
Bartın Üniversitesi İhtisaslaşmaya Dönük Proje Teklifleri
-
Hijyen ve Sanitasyon
Üniversitemizde İş Sağlığı ve Güvenliği ile Yangından Korunma Konularında İki Önemli Toplantı Gerçekleştirildi
Üniversitemiz Genel Sekreterliği tarafından, iş sağlığı ve güvenliği ile binaların yangından korunması konularında önemli bir dizi toplantı gerçekleştirilmiştir. Genel Sekreter V. Sayın Prof. Dr. Selçuk GÜMÜŞ'ün başkanlığında, 30 Ocak 2025 tarihinde saat 13.30'da Genel Sekreterlik odasında yapılan ilk toplantıya, Genel Sekreter Yardımcıları Refik ÜNVER ve Ali DÖNMEZ, Yapı İşleri ve Teknik Daire Başkanı, İdari ve Mali İşler Daire Başkanı, Sağlık Kültür ve Spor Daire Başkanı, İç Denetçi ve İş Sağlığı ve Güvenliği Uzmanı katılım göstermiştir. Toplantıda Üniversitemiz yerleşkelerinde bulunan binaların iş sağlığı ve güvenliği standartlarının iyileştirilmesi, yangından korunma tedbirlerinin gözden geçirilmesi ve bu konulardaki mevcut durum değerlendirilmiştir.
İlk toplantının ardından, 3 Şubat 2025 tarihinde akademik birimlerin bina sorumluları ile ikinci bir toplantı gerçekleştirilmiştir. Bu toplantıda, her birim için binaların yangın güvenliği ve iş sağlığı konularındaki sorumluluklar belirlenmiş ve yerleşkelerdeki binaların güvenlik önlemlerinin güçlendirilmesine yönelik öneriler tartışılmıştır.
Gerçekleştirilen toplantılar, üniversitemiz yerleşkelerindeki binalarda güvenlik ve sağlığı ön planda tutarak, olası risklerin minimize edilmesi ve eğitimli personel aracılığıyla bu önlemlerin etkin bir şekilde uygulanmasını hedeflemektedir. Bu bağlamda, tüm birimlerin koordineli bir şekilde hareket etmesi ve belirlenen standartlara uygun çalışmaların sürdürülmesi gerektiği vurgulanmıştır.