
-
Hakkımızda
-
Yönetim
-
Bütçe ve Akıllı Lojistik Yönetim Sistemi Şube Müdürlüğü
-
Yazı İşleri Şube Müdürlüğü
-
Genel Evrak ve Arşiv Şube Müdürlüğü
-
Koruma ve Güvenlik Şube Müdürlüğü
-
Standardizasyon ve Fiyat Tespit Komisyon Kararları
-
İç Kontrol
-
Kalite
-
Bartın Üniversitesi İhtisaslaşmaya Dönük Proje Teklifleri
-
Hijyen ve Sanitasyon
Genel Sekreterimiz Başkanlığında Bina Bazlı Genel Bakım-Onarım Değerlendirme Toplantısı Yapıldı
Üniversitemiz binalarının genel bakım-onarım ihtiyaçlarını gidermek ve bu hususta yürütülecek çalışmaları koordine etmek amacıyla Genel Sekreterimiz Mesut KASAP başkanlığında, 09-10-11 Temmuz 2025 tarihlerinde bina sorumluları ve Yapı İşleri ve Teknik Daire Başkanlığı ile "Genel Bakım-Onarım Değerlendirme Toplantısı" yapıldı.