-
Hakkımızda
-
Yönetim
-
Bütçe ve Akıllı Lojistik Yönetim Sistemi Şube Müdürlüğü
-
Yazı İşleri Şube Müdürlüğü
-
Genel Evrak ve Arşiv Şube Müdürlüğü
-
Koruma ve Güvenlik Şube Müdürlüğü
-
Standardizasyon ve Fiyat Tespit Komisyon Kararları
-
İç Kontrol
-
Kalite
-
Bartın Üniversitesi İhtisaslaşmaya Dönük Proje Teklifleri
-
Hijyen ve Sanitasyon
Bina Bazlı Genel Bakım-Onarım Değerlendirme Toplantısı Yapıldı
Üniversitemiz binalarının genel bakım-onarım ihtiyaçlarını gidermek ve bu hususta yürütülecek çalışmaları koordine etmek amacıyla Genel Sekreterimiz Prof. Dr. Selçuk GÜMÜŞ başkanlığında, bina sorumluları ve Yapı İşleri ve Teknik Daire Başkanlığı ile "Genel Bakım-Onarım Değerlendirme Toplantısı" yapıldı.
2023-2024 Akademik Yılı hazırlıkları kapsamında binalardaki fiziki ortamların iyileştirilmesi konusunda fikir alışverişinde bulunularak acil ve öncelikli ihtiyaçların giderilmesine yönelik eylem planlarının hazırlanmasına karar verildi.