-
Hakkımızda
-
Yönetim
-
Bütçe ve Akıllı Lojistik Yönetim Sistemi Şube Müdürlüğü
-
Yazı İşleri Şube Müdürlüğü
-
Genel Evrak ve Arşiv Şube Müdürlüğü
-
Koruma ve Güvenlik Şube Müdürlüğü
-
Standardizasyon ve Fiyat Tespit Komisyon Kararları
-
İç Kontrol
-
Kalite
-
Bartın Üniversitesi İhtisaslaşmaya Dönük Proje Teklifleri
-
Hijyen ve Sanitasyon
Bina Bazlı 2. Genel Bakım-Onarım Değerlendirme Toplantısı Yapıldı
Üniversitemiz binalarının genel bakım-onarım ihtiyaçlarını gidermek ve bu hususta yürütülecek çalışmaları koordine etmek amacıyla Genel Sekreterimiz Prof. Dr. Selçuk GÜMÜŞ başkanlığında, bina sorumluları ve Yapı İşleri ve Teknik Daire Başkanlığı ile "2. Genel Bakım-Onarım Değerlendirme Toplantısı" yapıldı.
Binalardaki fiziki ortamların iyileştirilmesi konusunda fikir alışverişinde bulunularak acil ve öncelikli ihtiyaçların giderilmesine karar verildi.
Binalardaki fiziki ortamların iyileştirilmesi konusunda fikir alışverişinde bulunularak acil ve öncelikli ihtiyaçların giderilmesine karar verildi.